Pagina's

Totaal aantal pageviews

vrijdag 21 januari 2011

klein nieuwtje

Vandaag even een leuke nieuwe blog bijgevoegd, Is een blog die gaat over de bouw van bahnhof ondrup in Ho. Ondrup ligt in Münsterland. Tussen Dortmund - Enscheder - en tussen de stations Lüdinghausen und Dülmen jammer genoeg bestaat dit mooie station gebouw niet meer. De bouwer beschrijft de geschiedenis van het station de de bouw hoe hij het station gemaakt heeft in HO voor Fremo. Dit station zou je ook in spoor nul kunnen na bouwen met die gedachten zit ik zelf nog na te denken. Zo ver ik weet stopten wel loks van de serie V100 als treinstellen van de serie BR 624 misschien ook wel railbus. zie blog http://www.ondrup.blogspot.com Al hoewel ik ook wel zit na te denken of ik voor een laag station gebouw zou kiezen. Ik weet het op dit moment nog niet.

tot zo ver dit kleine nieuwtje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten